Lūdzu uzgaidiet...

Izziņu pieprasījumi

Iesniedzot portālā izziņas pieprasījumu, pieprasīto izziņu var saņemt kādā no arhīva klientu apkalpošanas centriem, pa pastu, e-pastu vai arī lejupielādēt portālā.

Pieprasījuma iesniegšanas, apstrādes un pakalpojuma saņemšanas scenārijs:

  1. Pakalpojuma pieprasītājs izvēlas nepieciešamās izziņas veidu.
  2. Pakalpojuma pieprasītājs aizpilda izziņas pieprasījuma formu un iesniedz to pakalpojuma sniedzējam (sk. Izziņa privātpersonai par sevi, Izziņa privātpersonai par citu personu, Izziņa juridiskai personai).
  3. Aizpildot formu, norāda informāciju par pieprasījuma tēmu, izziņas saņemšanas veidu un citu prasīto informāciju atkarībā no nepieciešamās izziņas. Pēc pieprasījuma iesniegšanas tā statuss „Iesniegts”.
  4. Pakalpojuma sniedzējs saņem pieprasījumu, uzsāk tā apstrādi, reģistrē. Pieprasījuma statuss „Reģistrēts”.
  5. Kad pakalpojuma sniedzējs uzsāk izziņas sagatavošanu, pieprasījuma statuss „Apstrādē”.
  6. Visa informācija par izziņas pieprasījumu, tai skaitā pieprasījuma statuss pieejama izziņas pieprasījuma apskates formā (sk. Izziņas pieprasījuma apskate).
  7. Pakalpojuma sniedzējs sagatavo un nosūta pakalpojuma apmaksas rēķinu. Visi ar pakalpojumiem saistītie rēķini pieejami portālā (sk. Pakalpojumu rēķinu apskate). Pieprasījuma statuss „Gaida apmaksu”.
  8. Pakalpojuma pieprasītājs apmaksā rēķinu.
  9. Kad pakalpojuma sniedzējs saņem apmaksu, pieprasījuma statuss „Rēķins apmaksāts”.
  10. Kad izziņa sagatavota, pieprasījuma statuss „Izpildīts”.
  11. Izziņu var saņemt pieprasījumā norādītajā arhīva klientu apkalpošanas centrā, vai tās tiek nosūtītas pa pastu vai e-pastu – saskaņā ar pieprasījumā norādīto izziņas saņemšanas veidu. Ja izziņa paredzēta iesniegt iestādei, to nosūta arī šai iestādei. Ja izziņas saņemšanas veids pieprasījumā norādīts „portālā”, portālā pieejama izziņas datne lejupielādēšanai (sk. Izziņas saņemšana portālā).

 


Uz augšu

alt